Indicadors de comunicació
Totes les accions d’informació i publicitat que es duguin a terme en el marc de l’EDUSI Eix Besòs estan sotmeses a un mecanisme de seguiment basat en indicadors. Existeixen set activitats d’informació i comunicació definides: activitats i actes públics, difusió en mitjans de comunicació, publicacions realitzades, informació a través de pàgina web, informació a través de qualsevol tipus de cartelleria, instruccions emeses als participants als programes operatius i xarxes d’informació i publicitat.
Per avaluar el grau d’avanç de les activitats d’informació i comunicació, aquestes tenen associats una sèrie d’indicadors. Aquests indicadors es classifiquen en:
- Indicadors de realització: que indiquen el nombre i tipus d’actuacions que s’han portat a la pràctica.
- Indicadors de resultat: que avaluen els efectes directes de les actuacions d’informació i comunicació.
Informes de seguiment dels indicadors de comunicació de l’EDUSI Eix Besòs
- Descarrega l’Informe d’execució dels indicadors de comunicació i avaluació de realització i resultat de les estratègies de comunicació en el període 2014 a 2017
- Descarrega l’Informe d’execució dels indicadors de comunicació i avaluació de realització i resultat de les estratègies de comunicació a l’any 2018
- Descarrega l’Informe d’execució dels indicadors de comunicació i avaluació de realització i resultat de les estratègies de comunicació a l’any 2019
- Descarrega l’Informe d’execució dels indicadors de comunicació i avaluació de realització i resultat de les estratègies de comunicació a l’any 2020.
- Descarrega l’Informe d’execució dels indicadors de comunicació i avaluació de realització i resultat de les estratègies de comunicació a l’any 2021.
- Descarrega l’Informe d’execució dels indicadors de comunicació i avaluació de realització i resultat de les estratègies de comunicació a l’any 2022.